În vederea eficientizării activităţii şi a reducerii spaţiului de depozitare a arhivei puteţi alege depozitarea documentelor în spaţiul nostru special amenajat conform legislaţiei în vigoare pentru depozitarea arhivei.
Serviciul de legătorie arhivă se execută în spațiul pus la dispoziție de către societatea noastră sau la sediul firmei interesate de această operațiune arhivistică, cu echipe specializate în lucrări de arhivare.
Gruparea documentelor în dosare. Ordonarea reprezintă operaţiunea de grupare a unităţilor arhivistice (dosare, registre, foi volante) în cadrul fondurilor şi colecţiilor.
Datorită bazei logistice pe care o avem la dispoziție, a personalului cu o vastă experiență în consultarea și prelucrarea arhivelor asigurăm eliberarea de certificate, copii, extrase, adeverinţe.
Transportul/relocarea unităților arhivistice se face cu autoutilitare de diferite dimensiuni în funcție de necesitățile clientului și personal specializat în manipularea documentelor, în deplină siguranță și confidențialitate.
Arhivarea electronică este procedeul prin care documentele din arhivă fizică existentă, scanate, sunt transformate în imagini și transpuse într-o arhivă electronică.
Cu o experiență vastă în domeniu, compania noastră vă poate oferi consultanță de specialitate pentru toate activitățile arhivistice.